Republic of Communications -toimiston vahvuudet

Republic of Communications on valittu vuoden toimistoksi vuosina 2016, 2018 ja 2020. Jo yrityksen sivustolla vierailu kertoo, että kyse ei ole aivan perinteisestä mainostoimistosta, sillä sivusto erottuu edukseen. Voit lukea tästä artikkelista lisää Republic of Communications -toimiston vahvuuksista.

Kaupallinen viestintä

Republic of Communications -toimiston ehdoton vahvuus on sen vankka osaaminen kaupallisen viestinnän saralla. Tässä toimistossa on perehdytty kaupalliseen markkinointiin ja se näkyy kaikessa Republic of Communications -toimiston tekemisessä.

Rajojen rikkominen

Republic of Communications uskaltaa rikkoa rajoja ja tekee sen tyylillä! Yritys itse kuvailee toimintaansa rajoja rikkovana hybridinä. Se kertoo olevansa perinteistä viestintätoimistoa kaupallisempi ja perinteistä mainostoimistoa strategisempi toimija. Eikä tämä vielä riitä, sillä se kertoo olevansa myös perinteistä digitoimistoa integroidumpi toimija. Väitteet ovat perin voimakkaita, mutta moni yrityksen asiakas on tuntunut olevan erityisen tyytyväinen!

Yritys on erikoistunut asiakkaan liiketoimintaan liittyviin haasteisiin, joita se pyrkii ratkaisemaan terävällä ja oivaltavalla markkinointiviestinnällä. Viestinnässä tärkeää on sen strategisuus ja palveluiden muotoileminen. Asiakas on toiminnan keskiössä, mikä näkyy yrityksen korkeana asiakastyytyväisyytenä. Myös todelliset luvut ja tulokset kiinnostavat yritystä ja se kertookin datan ohjaavan kaikkea toimintaansa. Mutu-toiminta ei tässä yrityksessä toimi, vaan tuloksia seurataan ja mitataan.

Menestystarinoiden rakentaminen on yritykselle arkipäivää. Tarinat eivät suinkaan rajoitu kotimaahan, vaan yrityksellä on toimintaa myös ulkomailla. Eräs yrityksen vahvuuksista onkin se, että se pystyy auttamaan suomalaisten yritysten rantautumista kansainvälisille markkinapaikoille. Samalla se pystyy auttamaan ulkomaalaisia yrityksiä, jotka haluavat toimia Suomessa.

Toimintatavat

Toimintatapojen keskiössä ovat asiakkaan asettamat tavoitteet. Republic of Communications kertoo pyrkivänsä muuttamaan nämä tavoitteet toimivaksi strategiaksi, jonka pohjalta on mahdollista lähteä luomaan toimintaa. Lisäksi sen tavoitteena on saada aikaan mitattavia tuloksia. Republic of Communications -yrityksen ammattitaitoon ovat luottaneet esimerkiksi Holiday Club, VR, F-Liiga, Stadium, KAMK, Studeo, Verohallinto, HJK ja Huawei. Joukosta löytyy siis perin nimekkäitä asiakkaita!

Henkilöstön osaaminen

Republic of Communications panostaa henkilöstönsä osaamiseen ja pitää henkilöstöä tärkeimpänä voimavaranaan. Tässä yrityksessä arvostetaan erityisen paljon kokemusta ja tehdään rohkeasti uusia rekrytointeja.